Taggad på livet

Känner mig så glad idag och allmänt taggad, fast jag vet inte på vad? Kanske på att jag ska till Falun med skolan på måndag? Det kommer bli så galet kul! Sen är de fredag idag också, hur härligt? Känns extra bra också eftersom jag både redovisat både matte och svenska denhär veckan, trodde aldrig jag skulle hinna det men de gjorde jag! Never say never liksom! Så nu känns de underbart att det är helg. Mina planer för helgen är att slappa massa och njuta av känslan att inte ha massa ångest över skolan, ligga och kolla på lite filmer och serier och sånt, ska dessutom träna.Har två fotbollsträningar, plus att jag tängte ta en powerwalk med Emilia imorgon och köra lite styrka. På söndag ska jag nog träffa Rosanna en snabbis för vi ska köpa en grej till falun, sen ska jag självklart packa också! Taggataggatagga!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0