Tidig morgon

Fick inte mer än 6 timmars sömn i natt då jag var tvungen att gå upp kvart i 8 för att sen gå på träning kl kvart i 9. Träningen gick riktigt bra iallafall, vi körde med 99:orna för första gången ´så de var väl roligt för vi är jättefå i vårat 98a- lag. Nu har jag kört lite mag och rumpträningar en snabbis. Skulle gärna köra en stund till, men har inte riktigt tid idag. Känns som jag har sjukt mycket att göra idag. Har inte packat ett skit, och har dessutom massa som jag måste förbereda inför falun, alltså inför slöjden och No-labben osv. Ska också handla lite saker att ta med mig dit så ska möta upp Rosanna senare idag för att fixa det. Sen kommer nog mormor och morfar förbi i eftermiddag så då kan jag räkna med att äta mig full på goda bakelser, haha. Får se hur uppdateringen blir idag, ska försöka hinna blogga lite ocks, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0