Time Flies

 
Kan inte fatta att denhär lilla söta killen jag föll för, för över tre år sedan nu är 19. Kommer ihåg den dagen jag första gången hörde One Time, var i slutet av Januari 2010 och var med en kompis och gjorde en dans till låten. Sen dess har jag bara börjat gilla honom mer och mer. Kunde aldrig tro att denna lilla kille skulle bli så stor del av mitt liv. Han har verkligen förendrat mitt liv, låter så töntigt när man säger det men de är verkligen sant. Utan han skulle allt vara helt annorlunda, skulle liksom inte vara samma person. Är så otroligt tacksam över att han finns, åh. :') Älskar han så himla mycket, spelar ingen roll hur gammal han blir, eller hur gammal jag blir. Kommer alltid vara en Belieber. ♥
#Happy19thBirthdayJustin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0