Testar nya blogg.se appen!

Hej på er, har hört massor om att den nya blogg.se appen ska vara så bra så var tvungen att uppdatera för att se hur den är! Men appen verkar ju superbra, blir som att blogga från datan! 
Passar iallafalll på att göra ett inlägg nu när jag ändå är inloggad. Har nyss kommit hem från en joggingrunda, som inte riktigt blev en jogging runda haha, för efter 4 km fick jag så sjukt ont i smalbenet så var tvungen att börja gå istället. Blir så äckligt irriterad på mina skador i knät och benhinnorna, dom förstör så himla mycket!! Fatta vad skönt om de inte hade existerat, då hade man ju kunnat springa hur mycket man ville utan att bry sig om såna skador. Nog om de, försökte iallafall springa korta sträckor på slutet för fick panik av att bara gå haha! Får hoppas att den mesta av smärtan försvinner till imorgon för då har jag först idrott i skolan och då vill jag gärna kunna springa. Sen blir det första dansträningen och fotboll på kvällen! Wehå är jättetaggad på dansen för har knappt dansat sen i maj nu! 

Oj nu börjar dehär inlägget bli långt, ska skynda mig ner in i duchen nu och sen försöka somna innan 23 ikväll för är så himla trött på mornarna! Vi hörs! 




Kommentarer
Postat av: tolko-pravda.pp.ua

Article writing is also a fun, if you be acquainted with afterward you can write if not it is difficult to write.

2022-02-13 @ 17:28:26
URL: http://tolko-pravda.pp.ua/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0