Mitt 2013- Del 2

 
 
 
 
 
Några dagar innan Justin kom till Sverige lyckades jag på något sjukt sätt vinna 2 meet&greet biljetter av Aftonbladet. Sen kom Justin äntligen till Sverige, och jag hade lyckats få ledigt från skolan, så jag tillbringade dagarna utanför hans hotell, eller vid globen. Var på alla tre konserter, träffade Justin och massa härliga människor i hans crew. Fyfan vad lycklig jag var under de här dagarna, levde typ i en drömvärld.
 
 
 
 
 
 
 
 
Två veckor efter Justin var här så kom One Direction till Sverige för sin konsert i Friends Arena. Insåg nu att alla mina bilder och videor från konserten är borta. Är skitarg på mig själv för det, fyfan vad klantigt. Fast man såg ändå knappt något på bilderna eftersom jag satt väldigt långt bort från scenen. Konserten var i alla fall helt perfekt, obeskrivligt att få uppleva det där efter att ha väntat i flera år på en Sverigekonsert.
Utanför arenan blev vi btw intervjuade av rmm, hahah
 
 
 
 
 
 
Sen började det bli varmt och sommarn närmade sig. Var på Adrian Lux konsert på grönan, Janoskians kom till Sverige och jag träffade även dom och var på deras konsert.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ungefär en vecka innan skolavslutningen åkte min familj till Rom ett par dagar. Supermysig resa, har aldrig varit i Rom förut så det var kul att se. Gick runt och kollade lite sevärdheter, såsom Colosseum och Vatikanstaten, shoppade lite, åt massor av Italiensk glass, och sista dagen åkte vi ut till kusten för en skön dag på stranden.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter några slappa sista skoldagar var det dags för skolavslutning. Spenderade sen de första sommarlovsdagarna här hemma i Stockholm och träffade kompisar och sa hejdå till folk jag knappt skulle träffa på hela sommarlovet. Var även på Rix FM-festivalen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var uppe i Nordnorge där jag har släktingar i nästan två veckor. Antagligen den segaste delen av sommarlovet, men de var rätt mysigt där ändå, är riktigt fint där uppe!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade en riktigt bra vecka i Norrköping på sports camp, med massa fotboll och nya härliga människor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0