Svar på kommentar! :)

Anonym om ANDRÉ ZUNIGA ASPLUND ♥:
du träffar ju typ alltid kändisar! kan du säga alla kändisar du har träffat? :)



Haha, brukar inte träffa kändisar speciellt ofta men har gjort det några gånger senaste månaderna! :D Har iallafall träffat typ mangemakers (två gånger)  Petter, Maria Montazami, One Direction och André Zuniga två gånger! :D
Sen har jag typ sett Sean Banan, och Ana gina oxå, haha xd

Hhah, men älskar att träffa kändisar, man blir så glaaad! ;D

Fast innan i somras hade jag inte träffat en ända kändis typ, eller jo, för några år sen träffa jag typ Måns Zelmerlöf, fast jag vågade inte prata med honom.. xd Men flög iallafall samma flyg som han då, och massa andra (random) artister! ;D



´När jag träffade Petter! ;D (Var på ung08, därför jag hade så fula lkäder på mig)


Maria Montazami! :D (Jag var förresten med på tv när jag träffade henne, till typ barnkanalen xd )


Mangemakers, när jag träffa dom på ung08! :D




Juste, vi träffade crossfire oxå på ung08, de glömde jag säga! :D



ÅHHH, DOM BÄSTA NÅNSINN JAG HAR TRÄFFAT, ONE DIRECTION <3333333333333



När jag träffade Mangemakers andra gången! :D Fast egentligen va de ju tredje gången, träffade dom två gånger på ung! ;)


När jag träffade André första gången i kista galleria ! :D



ANDRÉEEEE! ♥ (igår)



Hhaha, ojj de här blev ett långt inlägg xd


Haha, men nu vill jag veta, Vilka kändisar har ni träffat? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0