Vem gillar jag mest?

Fick en kommentar som jag tängte svara på;    

         feliciia
om PluggarN:

Vilka gillaru mest , 1D eller JB?
och du måste välja nån ;)


Haha Gud vad jag hatar den frågan! Folk frågar mig dendär frågan ofta. Och egentligen tycker jag det inte att det spelar så mycket roll vilka jag gillar mest, huvudsaken är väl att jag gillar dom lixom ;)
Men okejj, ska försöka svara bra på frågan. Båda One Direction och Justin Bieber är ju lixom sjukt bra artister/band. Dom sjunger helt fantastiskt fint, och dom är så grymt snygga osv.
Men jag gillar nog Justin lite mer. han ger mig lixom hopp, och han berättar ju alltid till oss fans ''Never say never'' ''Dream big'' ''Never give up your dreams'' ''Believe'' osv. Och asså aa, ni fattar säkert inte om ni inte är beliebers, och det är svårt att förklara, haha ;) Men dom flesta verkar tro att det typ bara är massa skrikande småtjejer som gillar han, och att vi bara gillar han för att han kan sjunga och är snygg typ. Men vi gillar han för mycket mer än så. Kolla på hans film, Never say never så kanske ni fattar :)
Men gillar One Direction så obeskrivlikt mycket också, dom gör mig alltid så glad och alltid på bra humör lixom! :D

Skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag älskar One Direction och Justin Bieber, men det har jag inte tid med just nu, och tror inte ni skulle orka läsa det, så avslutar dethär inlägget nu, puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0