Svar på kommentar

 
E' Om: Believe ♥
                                                                          
Vilken är din favoritlåt på believe?

Svar: Jag älskar, exakt alla låtar! Så egentligen är alla mina favoritlåtar haha:) Men om jag måste säga nån så är det kanske Be alright. Har lyssnat på den i ett halvår typ, för han spelade sjöng den på en konsär innan albumet släpptes, och har alltid varit helt kär i den låten. Den är iallafall helt underbar och visar verkligen vilken talang han har, han har ju skrivit den själv och det är lixom bara han och en gitarr. Får typ rysningar varje gång jag hör den.
En annan favorit är Believe, den har han ju skrivit till sina Beliebers. Fast börjar typ gråta nästan varje gång jag hör den haha :)
Iallafall, hoppas du fick svar på din fråga!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0