Ett år sen

Idag är jag glad! :D Gissa varför? För det är den 2:a Oktober!
Idag var det exakt ett år sen som jag såg One Direction för första gången. Då träffade jag dom, asså verkligen träffade dom, stog face2face med dom! Saknar det så himla mycket, finns så många underbara minnen från den dagen. Bästa dagen i mitt liv var det nog, en av dom iallafall! ♥
Kommer ihåg typ varje detalj om vad som hände, fast kan inte berätta för det skulle bli jättelångt. Men om ni vill läsa så kan ni trycka häääär (ett gammalt inlägg, men jag varnar er, det är sjukt långt, hahah)
Fick deras autografer, skakade hand med Liam, Harry kollade rakt på mig, Louis pratade med mig, Niall och Zayn fick/hann jag inte gå till, för vakten tvingade ut mig då. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände där, hade ju värsta panik, skakade, grät, osv och var så himla LYCKLIG!
 
 
 
JAG VAR FUCKING DÄR! NÅGON SOM FÖRSTÅR MIN LYCKA!?
 

Kommentarer
Postat av: Ivana

OMG JAG SÅG MIG SJÄLV I VIDEON! Så jävla lycklig, ett år sedan jag kramade och pratade med dom <3<3

2012-10-02 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0